nedelja, 30. april 2017

FIT ME! MAYBELLINE NEW YORK, MATTE +PORELESS
Normal to oily skin


Zdravo!

Za današnju recenziju sam odlučila pisati o tekućem puderu od Maybelline-a. Ovaj puder je nešto novo na našem tržištu i ja sam odlučila da ga kupim. 


Embalaža- Proizvod se nalazi u tubici, sam izgled pudera izgleda dosta skup zaradi te crne mat boje. Embalaža je napravljena iz plastične mase, što nam govori da je lagana tuba i možemo je nositi sa sobom bilo gde da idemo i da ne brinemo da li će se razbiti. Čep i gornji dio proizvoda su u crnoj boji dok je sredina prozirna i samim tim možemo vidjeti nijansu pudera. Na prozirnom dijelu je napisan broj koji označuje nijansu pudera. Moj puder je kao što možete vidjeti na slici u boji 115.


U proizvodu dobijete 30ml. Ja sam puder kupila na akciji i platila sam ga 5,99 EUR, dok je redna cijena 8,39 EUR. Proizvod se može kupiti u DM-u i Müller trgovinama. 
Puder možete naći u 6 nijansi, a to su 110, 115, 120, 130, 220 i 230. Kao što sam pre napisala moj je u boji 115. 

Proizvod se lagano blenda, možete ga nanositi sa četkicom ili sa spužvicom. 

Možete ga nadograđivati bez problema, daje mat efekat na kraju. Tekstura je lagana i ima prijatan miris 😊. Kod ovog pudera posebno mi se sviđa to što izgleda prirodno na licu.

Jeste li vi isprobali novi puder, kakvi su vaši utisci i da li želite isprobati?? 💕

Ni komentarjev:

Objavite komentar